Avainsana: 2020

  • Irmeli Elomaa: Vihreiden ryhmäpuheenvuoro Kankaanpään ja Honkajoen yhdistymisvaltuustossa 14.12.2020

    Irmeli Elomaa: Vihreiden ryhmäpuheenvuoro Kankaanpään ja Honkajoen yhdistymisvaltuustossa 14.12.2020

    Arvoisa puheenjohtaja, hyvät valtuutetut, virkamiehet ja yleisö Tämä on ollut muutosten vuosi ja niin seuraavakin tulee olemaan. Ensimmäisenä kiitoksia. Kiitos kaupunginjohtajalle, johtaville viranhaltijoille ja Posan tartuntatoimen henkilöille nopeasta tarttumisesta asiaan, kun epidemia levisi alueelle. Ja kiitos Posan vanhustenhuollon ja terveydenhuollon henkilöstölle tässä paineessa jaksamisesta. Kiitos kaupungin tietohallintopäällikölle ja johtoryhmälle, opettajille ja koko henkilöstölle nopeasta sopeutumisesta…